onsdag 25 mars 2009

Varför blir det aldrig som man tänkt?

Mina inlägg ska tolkas utifrån vad jag själv har för syn på saker och ting och har du problem med det så låt bli att läsa min blogg. Jag skulle aldrig ge mig in i en diskussion utan att veta vad jag pratar om. Jag är så jävla trött på folk som bara snackar. Visst är personlighet en viktig egenskap men kunskap är det som jag värderar högst. Idag är jag på ett uruselt humör och jag är piss förbannad. Kunskap är makt och det är det bästa hjälpmedlet för den som vill handla. Den som väljer att inte skaffa sig kunskap har jag full respekt för men då ska man låta bli att både uttala sig i sånt som man inte vet något om och klaga på andra.

1 kommentar:

Kajsa sa...

Jag tycker din blogg är väldig rolig och du har bra förnuft de du skriver om fast jag är dålig på skriva kommentar. Så stå på dej! Förresten det var en gädda!