onsdag 11 mars 2009

Utvilad och liiiite vårkänslor



Vaknade vid 10 helt utvilad när kyrkklockorna började ringa. Eftersom jag har mitt sovrum på 3:e våningen hörs det jättehögt och naturligtvis så är det alltid begravning och klockringning, när någon dött, på mina lediga dagar. Jaja, har iaf varit och köpt canvastavlor som jag ska måla på. Tänkte att jag och barnen ska syssla med det i helgen. De ska få måla var sitt självporträtt i svart och vitt som jag ska ha ovanför min säng. Nu ska jag och Antonia sätta oss och äta vår egenhändigt komponerade kinagryta som har tagit oss typ två timmar. Mina älsta barn älskar att laga mat så därför tillbringar vi en del tid tillsammans i köket.

1 kommentar:

Namn: Eva sa...

Skönt att du kryat på dig!!! Dina barn skall vara glada som har en sådan snäll mamma som du!!!

Ses på jobb!
/Syster Eva