tisdag 10 mars 2009

oj oj inte riktigt bra.......


Igår på jobbet fick jag konstiga yrselattacker under förmiddagen. Efter lunch däckade jag totalt och kunde inte ens stå upp. Hade riktigt, riktigt ont i nacken och det strålade ut i armen. Helt sjukt för jag har bara korta minnen under nästan en hel timme. Chefen ringde till slut ambulans eftersom det inte verkade ge sig. Fick vänta 4 timmar på akuten, den mesta tiden i korridoren, innan läkaren kom. Det var 17 patienter före mig men det gjorde inte så mycket för jag sov som en stock. Hur nu det var möjligt i det livet de förde där. Allting såg jättebra ut men min rygg, axlar och nacke var som en fiolsträng så därav yrseln + att mitt ekg var bra men lite stressat. Vad kan man då lära av detta? Borde kanske börja tänka på att inte köra i 190 hela tiden. Kommer att bli svårt för mig det kan jag lova.

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Du måste börja tänka på dej själv! Jag är glad att du mår bättre nu!

Anonym sa...

så otäckt! Var rädd om dig!!!